Mai nou sunt persona non-grata???

Posted: 28 Aprilie 2010 in Ceaușescu n-a murit

Sunt la Iaşi, am venit să-mi termin dizertaţia, să pot începe să dechid alte capitole din viaţă.

La Iaşi au venit şi Băsescu cu Ghimpu, preşedinţii celor două state cică româneşti. Azi la 17.30 se întâlnesc cu studenţii de la Cuza. Mai puţin cu mine.

M-am pregătit toată săptămâna să-i văd. M-am trecut pe liste special create de studenţii basarabeni. Ba ca să nu fiu „sărit” din schemă, m-am trecut chiar pe 2 liste (că-s 2 asociaţii de basarabeni pe aici). Am fost sunat, am confirmat prezenţa, am dat CNP-ul, totul minunat….

Până când azi, când abia deschideam ochii şi îmi spuneam că a venit MAREA ZI🙂 mă sună preşedinta Asociaţiei Tinerilor Basarabeni. Olga Bondari pe numele ei. „Îmi pare rău să vă informez dar SPPul nu vă permite accesul, am avut o şedinţă azi dimineaţă iar şeful de dispozitiv mi-a zis că nu puteţi intra”. Cică SPP-ul a fost informat şi el de SRI. A fost informat că ce?

Deodată mă simţeam ca Ben Laden. Şi probabil în lipsă de alţi indivizi agresivi care să arunce cu roşii în Băsescu cum au făcut alţii cu Videanu, m-au găsit pe mine marele pericol. Dacă Doamne fereşte le puneam o întrebare? Ce se făceau atunci? Cum işi mai justificau cei de la SRI şi SPP majorarea salariilor cu 40%? Păi degeaba noul nostru membru pe forumul de discuţii se numeşte GIGI şi are IP de la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.

Ei, ei, ei, cum mai apără dragii de ei integritatea şefilor de stat. Sunt exact braţul armat al partidului ţării.

Ne vedem totuşi acolo. Vreau „să mă râd”.

Comentarii
  1. Vera spune:

    Cum mai George? Era evident ca nu ai voie sa te apropii de „tata”. Daca aveai si pentru el ceva mesaje si urari de bine? Daca te-ai fi pregatit cu un cadou mai deosebit, poate-poate…(o flota intreaga formata din barcute de hartie)…Se stie ca cei care nu pupa, nu au voie sa vorbeasca! ASTA E DEMOCRATIE!

  2. Lucian spune:

    Clara treaba. E necesar sa facem un miting in fata Ministerului de Interne de la Bucuresti, ca prea ne fut astia pe fata.

  3. […] George Simion dezechilibru « Mai nou sunt persona non-grata??? […]

  4. guitzatorii spune:

    Hey ..si ce au rezolvat daca au fost shefanii pe acolo?Apropo cum e la iasi?Mi-e dor de cand faceam facultatea acolo:)

    Dar de imprumutul nerambursabil de 100 milioane de euro ce zici?cel pe care Romania s-a angajat sa i-l dea Moldovei???
    E bine ca avem de unde nu?:))

    Salutari!
    Te astept pe la mine blog daca vrei sa arunci o privire..o idee .etc

  5. jiji spune:

    Pai mai Georgica,astia s-au cacat pe ei,ca o sa le zici adevaru in fata: de ghimpu e numai gura,fara UNIRE.

    Dupa ce i-ai zis-o lui Iliescu-KGB,nu mai au curaju sa te lase…

    Si inca ceva: era unu care-l chema Viorel Roventiu,si l-au inchis comunistii in 1983,ca a furat arme sa-l impuste pe Ceasca.Nu l-au eliberat nici pe vremea lui Iliescu-KGB,ca le era frica sa nul- impuste pe Ilici.

    Asa e si cu tine.Le e frica,nu vor sa le faci problemele.Eu as pune mana pe arma,si as trage,in cine trebuie!

  6. gossip spune:

    uffff, la Putna cind au fost, bodyguarzii pusi pe treaba serioasa de ai proteja! de ce, de cine? de niste copii care iau intinit cu : Hristos a Inviat si cintece! ce sa mai zik……..asta e democratia!

  7. Nusume spune:

    Jiji politica noastra e contra incitatorilor la violenta, lucrurile se fac diplomatic cu cap, cu putine atitudine poti capata atentia, hai sa nu aruncam vorbe in vant aiurea ca nu am iesit din casa pentru prima data…

  8. […] chiar la ObL pe blog. AKPC_IDS += […]

Lasă un răspuns

