Ehehei, tovarăşul Iliescu, încă preşedinte al României

Posted: 10 Iunie 2010 in Golaniada
Etichete:, , , , ,

Astăzi am participat la lansarea cărţii lui Ion Iliescu, criminalul din decembrie 1989 şi 13-15 iunie 1990.

Am pus la eveniment o întrebare care mă macină de mult timp: de ce stă Iliescu să lanseze cărţi în loc să fie în închisoare, sau de ce nu are măcar decenţa să stea acasă, cu tovarăşa Nina. La nici o săptămână distanţă de împlinirea a douăzeci de ani de la fratricidul din 13, 14, 15 iunie 1990, el lansează cărţi, organizează „acte de cultură”.

Tătuca întregului sistem politic românesc ne dă lecţii televizate despre manifestări huliganice. pe acest motiv am fost eu ridicat de paznicii RPG şi prietenii mei SPPişti. M-au dus ghiolbăneşte, deşi nu refuzam să plec liniştit. M-au târât afară de la BookFest nişte „câini de pază” ai sistemului şi aşa nu am mai apucat să dau explicaţii simpatizanţilor lui Ilici cu privire la autorului poeziei „Semne”, cine e Lucian Blaga sau George Topârceanu sau alte întrebări inteligente pe care le consideră esenţiale pentru prezenţa la o „manifestare de cultură”. Nu am apucat să-mi demonstrez cunoştinţele la „Vrei să fii miliardar”😦

Aveam la mine afişe cu datele mitingului pe care îl organizăm duminică de la Intercontinental până la Ilici acasă.
iliescu lansare de carte george simion
M-a invitat şoferul carului de transmisie de la Realitatea să mă ducă el cu maşina afară, nu am acceptat la timp şi până să plec, hop Jandarmeria. Hop legitimare, hop mers la secţie, şi acelaşi scenariu de la ziua lui Iliescu din 2009. Am primit amenda de 500 de lei pentru contramanifestaţie:

La secţia de poliţie un sergent de pe acolo, m-a întrebat ce întrebare i-am pus PREŞEDINTELUI Iliescu. Cam ăsta e nivelul societăţii noastre şi a celor care suprapopulează secţiile de poliţie a statului poliţienesc românesc.

Acum aud că unii comentatori de profesie zic că dom’ne, sunt oamenii lui Băsescu. Din ignoranţă probabil, nevăzând că nu am participat vreodata ca grup (Noii Golani) la vreo manifestaţie de partizanat politic. Iar eu, personal, sunt dezgustat până în măduva oaselor de orice politician de pe meleagurile dintre Tisa şi Prut. DE TOŢI, sunt toţi o apă şi un pământ, împărţindu-se după 1989 în mai multe partide dar rămânând aceiaşi vampiri. Dacă mă întrebaţi pe mine, urăsc toată clasa politică românească. Iar Iliescu e tătuca lor.

Tuturor le place să comenteze, să discute, să critice. Dar nimeni din spaţiul românesc (Tisa-Nistru) nu acţionează. Decât să primesc „respecte” pentru acţiunea de azi din partea oamenilor, prefer să mi se alăture în mitingul de duminică.

Un nou golan, scârbit de fricoşii din jur.

Comentarii
  1. F spune:

    Bre, tu nu zici rau… dar totusi ce-ai rezolvat azi. Crezi ca Ilici va recunoaste vreodata ca-i ticalos? Sau sperai sa-si mai dea seama si alti cetateni de asta? Daca nu s-a intamplat pana acum… Hai mai bine sa ne gandim ce facem asa in general; da’ sa fie mai eficient.

  2. Daniel spune:

    Manule, te felicit! Ti’ai propus ceva si o sa reusesti cu siguranta. Te admir mult, de oameni ca tine are nevoie tara asta. Urmaresc cam tot ce faceti si as vrea sa ma alatur voua….ce trebuie sa fac?

  3. ... spune:

    tine aprinsa o flacara

  4. cristian spune:

    cu o floare nu se face primavara ……………dar cu sutele de mii …DA !!!!!!!!!!!!!!

  5. ... spune:

    raspunsul meu se refera la comentariul lasat de „F”

  6. samson spune:

    criminalul asta o sa ne bantuie si dupa ce o sa se duca dracului

  7. Mihai spune:

    Bre george, cand va muri „Ilici”, cum il numesti matale, pe cine vei acuza de manipulare, furt de revolutie etc.? sa mor daca va inteleg, tot ce faceti este sa rascoliti rahatul fara sens. In alta ordine de idei, cati ani ai mataluta incat sa faci tam-tam pentru o chestie care s-a intamplat, probabil cand tu erai inca sters de muci de bunica ta? vezi tu, e simplu sa arunci vina pe un om, e mai greu sa recunosti ca de fapt oamenii au murit ca prostii, ceausescu oricum pica, pentru ca era un inconvenient pentru blocul comunist si pentru occident. in loc sa te preocupe ce se intampla in ziua de azi cu tara asta (vezi dictatura mascata a lui base) tu stai si vociferezi ca fraierul pentru niste chestii care s-au intamplat acum 20 de ani. sa iti fie clar ca nu vei rezolva nimic, MORTUL DE LA GROAPA NU SE MAI INTOARCE. in curand moare Iliescu si atunci…? ce vei face? pe cine vei injura? eu iti recomand sa iti canaliezi munca pe ceva muuult mai constructiv daca tot iti place sa protestezi.
    hai norock,
    Mihai

    • I R spune:

      Foarte bine a facut baiatul. Ar trebui sa se faca astfel de actiuni chiar si violente impotriva lui Iliescu, sa simta furia pe pielea lui si sa vorbeasca despre ce s-a intamplat. E doar un pion ce stie foarte multe si e singurul care a participat DIRECT la actiunile impotriva poporului roman… Sa nu uitam – toti fostii securisti sunt de dreapta (PD-L cica). Cat timp mai traieste Iliescu se poate afla adevarul despre mineriade! Sau… sa speram ca moare repede si lasa in testament dovesi reale despre mineriade.

      Iar pentru baietii care au organisat manifestatia impotriva lui Iliescu… lasa-ti voturile antiiliescu si ajutati tara sa scape de basescu. E un cancer mult mai mare decat psd-istii sau pnl-isti!!! Sau romanilor le place viata din Coreea de Nord?

  8. blogideologic spune:

    Auzi, tu eşti unul dintre „băieţii din Basarabia” care au primit cetăţenia românească ?

  9. Ioan Ivan spune:

    George ai tot respectul meu, iar blogul tau va fi la loc de cinste în linkurile mele. Te felicit pentru curajul tău, tenacitatea ta şi sinceritatea ta.

  10. George Simion spune:

    @Mihai: după ce moare Ilici, primul lucru pe care o să-l fac e să fac o mare petrecere. Apoi eventual mă duc la înmormântare.
    Sensul acţiunilor pe care le facem noi nu eşti tu în măsură să le judeci pe blogul meu, aici noi suntem mai optimişti din fire şi credem că Iliescu mai are încă destulă putere in România încât să nu fie o luptă în zadar.

    @blogideologic: nu, îmi pare rău să-ţi stric marea descoperire pe care erai să o faci, sunt român din partea dreaptă a Prutului. Şi da, susţin ca „băieţii” din Basarabia să primească cetăţenie română, pe loc dacă s-ar putea. Şi nu-mi place Băse dar mi-s dragi rău basarabenii.

    • blogideologic spune:

      Este pur şi simplu vorba despre manipularea băieţilor din Basarabia. Datorită cetăţeniei lor româneşti acordată excesiv de generos, –generozitate chiar suspectă–, Ungaria şi- a permis recent să acorde în bloc cetăţenia maghiară etnicilor maghiari din România. Ceea ce echivalează cu a doua înstrăinare a Transilvaniei şi Banatului, este chiar mai cumplită prin consecinţe decât Diktatul de la Viena! Băieţii aceştia din Basarabia, dacă vor să fie utili neamului românesc, ar trebui să meargă în satele rusificate, haholizate, găgăuzate din Basarabia, şi să fie acolo apostoli ai neamului!

      • ANELIA spune:

        pentru „blogideologic „.dar ce-ai facut tu pentru basarabeni? de ce nu mergi alaturi de ei sa faci acealasi lucru..si de unde stii ca ei nu merg si nu face ceea ce trebuie sa faca? iar cetatenia ei si-o iau pentru ca le fost furata de sovietici. este foarte usor sa stai si sa comentezi aiurea,si alta e sa fii alaturi de rusofonii afuresiti si sa te lupti cu ei.chiar as fi curioasa sa te vad cum te lupti cu rusii,gagauzii,ukrainenii etc. cu respect, o romanca de la tiraspol.

  11. Mihai spune:

    @george: nu cred ca sunteti optimisti. sunteti niste visatori care nu sunt in stare sa vada realitatea. alipirea basarabiei la romania nu inseamna decat copals financiar din care nimeni nu ne va scoate. romania nu are puterea sa sutina economic inca o regiune care nu produce nimic. si in alta ordine de idei, nu sunt impotriva istoriei, stiu ca basarabia a apartinut romaniei, dar in ziua de azi nu mai sunt multi „romani” acolo, majoritatea sunt rusi sau rusificati… la ce bun alipirea basarabiei? doar ca sa ne mandrim ca este intregita tara? nu multumesc, ma lipsesc de acest lucru daca asta inseamna inca niste guri de hranit din banii mei… ca acolo nu se produce nimic.
    imi pare rau ca spun asta, dar NU, BASARABIA, nu mai este pamant romanesc de mult timp.
    in plus nu accept ca basarabia sa se lipeasca de romania pentru ca ei s-au declarat vorbitori ai limbii moldovenesti, ceea ce mi se pare chiar nesimtire. vor unirea cu romania doar pentru anumite chestii cum ar fi faptul ca romania este membru UE. de ce sa se uneasca cu noi si sa profite de pe urma noastra? ei cu ce vin in toata „afacerea” asta?
    sanatate si virtute si sa ne vedem de tarisoara asta a noastra.
    hai noroc,
    Mihai

    • Stefan spune:

      Mihaitza, fa pasi !! Nu avem nevoie de „romani pragmatici” ca tine !
      Asa ca te rog foarte mult….FOARTE MULT… vezi-ti de treburile tale in alte parti.
      George, respectele mele pentru atitudinea ta. Sunt intru totul de acord ca toti „politicienii” nostri sunt la fel… vai de mama lor si mai ales a noastra, din cauza lor!
      Doar tinerii pot aduce schimbarea. Dar nu cei implicati deja in politica (99% sunt niste lupi tineri – la fel sau mai corupti ca cei batrani); ci tinerii ca tine, care nu pot accepta sa se lase calcati in picioare.
      Numai bine !!

    • ANELIA spune:

      Mihai,probabil ai cazut cu capul de podea la nastere.dar ce venit ai tu de tii mila sa dai o feliuta de piine?ori poate tu esti acel care stai cu mina intinsa? vad ca stai rau si cu istoria si cu geografia la fel.ceea ce ai comentat sunt doar fraze repetate dupa cineva.cred ca ti le-a spus bunicuta cand erai mic. ce memoria „fantastica” ai?????????????///

  12. Maria spune:

    george, nu-i baga in seama pe avortonii care o tin una si buna cu „ce treaba mai are ilescu aucm, probelma e base, de ce rascolim trecutul”..si culmea, indraznesc sa spuna „ORTUL DE LA GROAPA NU SE MAI INTOARCE” ?!? BA imputitilor, aici e vorba de EROI ! oameni care au murit incercand sa scape tara asta infecta de comunisti si neocomunisti ! CUM ADICA SA II LASAM IN PACE ? CUM ADICA SA NU CINSTIM MEMORIA LOR? CUMS A NU LUPTAM PANA IN ULTIMA CLIPA IMPOTRIVA CRIMINALILOR SI TRADATORILOR ? CUM sa stai linistit acasa sa te uiti la tv la talk-show sau la cupa mondiala la 20 DE ANI de la inabusirea sangeroasa a adevaratei REVOLUTII ROMANE ?
    sa va intre bine in cap si tinerilor si batranilor ! Facem asta pentru memoria EROILOR, pentru sufletul lor si al nostru, pentru onoare si respect ! NU ne pasa de partide politice ! VREM DOAR ADEVARUL SI SA SE FACA DREPTATE ! daca vi se pare ca e o utopie, atunci nu vedeti-va de viata voastra, cautati un film 3D la mall sau mai cititiceva nou pe facebook. PA !

  13. Mihai spune:

    @ maria: te invit pe tine personal sa te duci sa il impusti pe iliescu. vreau sa vad ca esti in stare. ce crezi ca vei rezolva? asta e problema azi? problema azi e ca ne indreptam vertiginos spre o noua dictatura.. epoca basescu. voi astia care il urati pe iliescu, sunt convins ca l-ati votat pe basescu. Sunteti fericiti cu acesti ultimi 6 ani? tara a ajuns in sapa de lemn in timp ce acolitii lui s-au umplut de bani. nu zic ca ceilalti sunt curati si nu au furat, dar astia au facut-o cu o nesimtire cum rar s-a mai vazut.
    ai spus eroi… ce eroi? bietii oameni care au murit la „revolutie” si la mineriade au murit nedrept dar hai sa nu ii ridicam la rangul de eroi.
    daca sunt oameni care cred ca in 89 a fost revolutie si a fost vointa poporului le spun ca se insala amarnic. toata razmerita din decembrie 89 a fost o chestie fooooarte bine orchestrata si oamenii care au murit atunci au murit pentru ca au fost prinsi la mijloc. cei care au orchestrat „revolutia” s-au folosit de tensiunea sociala din acea vreme si si-au pus planul in aplicare. imi pare rau sa o zic dar si fara moartea celor de la „revolutie”, rezultatul ar fi fost acelasi, ceasusescu ar fi fost inlaturat.
    vrei sa stii adevarul. hmm esti sigura? eu nu cred ai accepta adevarul si vei crede in continuare ca revolutia a fost vointa poporului.
    PA si tie, mai draga!
    ne vedem pe facebook sau daca vrei te scot la un cico sau un film la mall.

  14. F spune:

    @Mihai: daca din vina lui Iliescu au murit oameni, nu conteaza deca ei sunt eroi sau nu: Iliescu e vinovat. Problema cu Basescu e alta, dar intr-un fel legata de asta: daca lasi o nedreptate sa treaca nepedepsita, ce-l impiedica pe Basescu (sau altii) sa faca si alte ticalosii? Problema e ca Iliescu ramane nepedepsit.

  15. Dan Tanasa spune:

    George, ai tot respectul meu! Te felicit pentru atitudine si pentru gest!

  16. Lupul isi schimba parul dar naravul ba. Iliescu tot comunist e

  17. Jay spune:

    Salut George. In primul rand vreau sa te salut si sa te felicit din suflet pentru curajul si onoarea de care dai dovada. Incerc sa nu spun cuvinte pompoase, dar iti respect si tineretea (desi nici eu nu-s cu mult mai in varsta) si curajul care se pare ca le ai din prisosinta. Ti-am mai scris si cu alta ocazie pe mail, cu diverse sugestii si mesaje. Pentru mine esti un model de demnitate, si nu pot decat sa ma inclin in fata ta. Te stiu de cand cu multi ani in urma, am venit la Bucuresti, si am cumparat de la tine un tricou cu „Basarabia, Pamant Romanesc”. Un baiat simplu, care nu spunea multe🙂 insa cu timpul am asistat si am urmarit cu mult interes actiunile tale. Un prieten comun imi povestea cum au incercat sa intre in anturajul tau baietii cu ochi precum cerul🙂 eu inteleg ca trebuie sa fie la curent cu tot ce misca in tara asta, dar fratilor! Va folositi resursele aiurea..in loc sa va puneti mintea la contributie cu probleme reale ale tarii, stati sa pierdeti vremea cu un om patriot.

    Revenind. Am urmarit si eu la tv interventia ta de la Romexpo. Se vedea din glasul tau convingerea si inflacararea care te mana in actiune. Imi pare rau ca nu sint mai multi tineri ca tine. Eram pe la servici si diversi bosorogi (scuze pentru lipsa de respect, dar nu merita) isi dadeau cu parerea ca esti din Noua Dreapta, si ca e o diversiune a lui Base. Desigur, urmareau Realitatea, unde invitat prin telefon era Chirieac, pentru cine nu stie, un frecvent invitat pe la seditele PSD. M-am stapanit cu greu sa nu le spun vreo doua la colegii mei de generatie mai mare. M-am multumit sa le explic, calm, ca se inseala amarnic in privinta ta.

    De zece ani merg frecvent si prin Moldova de peste Prut. Am ajuns sa cunosc acei oameni mai bine decat tot neavizatii care se smiorcaie pe aici ca daca ne unim, vai, o sa saracim de tot. Oameni care nu stiu ce vorbesc. Care uita ca in UE sintem tocmai pentru ca un italian, un neamt, un spaniol, a rupt de la gura lui ca sa ne carpim noi la cur si sa intram onorabil in civilizatie. Iar noi, ca niste lasi, invocam motivul economic ca sa intoarcem spatele unor oameni pe care tot noi i-am lasat in ghearele rusului. Bai nene, asa tineti voi la tara asta? Sa va fie rusine. Niste lasi ordinari. In Basarabia traiesc niste romani de o mie de ori mai patrioti ca voi. Va conduceti in declaratiile voastre egoiste numai din ce auziti, mai scoateti capul din barlog si faceti un drum pe acolo, si nu mai spuneti prostii.

    George, ce sa mai spun. Nu te lasa, ca in baieti ca tine ne mai e nadejdea. Stiu ca esti si tu revoltat, ca si mine, si altii, ca Iliescu yburda liber cu atatia oameni omorati pe constiinta, daca o mai are. Vezi si tu, incearca sa nu le dai motive la jigodii sa te loveasca. Succes si fii atent si cu bagare de seama la mitingul de duminica. Sa te aiba Dumnezeu in paza, si sper intr-o buna zi sa te revad si sa iti strang mana, prieteneste. Sanatate!

  18. Anonim spune:

    @Mihai:

    Nu stii nici macar date elementare despre teritoriul dintre Prut si Nistru daca sustii ca majoritatea sint rusi sau rusificati sau ca acolo nu se produce nimic.

    Ai insa dreptate relativ la evenimentele din decembrie 1989, numite impropriu „revolutie”.

    Nu inteleg insa de ce il acoperi pe monstrul Iliescu, de fapt agent sovietic/rus. Sa fie oare din aceleasi motive pentru care te opui unirii teritoriului numit impropriu Basarabia cu Romania? Mie unul mi-ar prarea rau sa fie asa.

  19. Stely spune:

    George Simion ,
    Nu stiu daca esti acelasi tinar despre care, scriitoarea Angela Furtuna ,a relatat pe blogul poetului, fost disident ,V.Padina, cu privire la curajul tau de a fi fost singurul care l- ai infruntat pe I.Iliescu ,la lansarea acelei carti ,in cadrul Tirgului de Carte .Citind relatarea ta ,inclin sa cred ca tu esti ..De aceea am crezut de cuviinta sa te fac cunoscut pe acel blog si in acelasi timp sa-ti aduc dovada ca gestul tau a fost admirat si facut cunoscut .Nu in ultimul rind ,sa te felicit si eu ptru atitudinea ta curajoasa ,dar si plina de responsabilitate …
    p.s Aici gasesti relatarea doamnei Angela Furtuna ..
    http://viorelpadina.wordpress.com/2010/06/10/a-doua-somatie-catre-plenul-curtii-constitutionale/

  20. Goldmundr spune:

    Mihai,dupa ce a murit Ceausescu,tot ceausescu ramane tiranul care a saracit si nenorocit pe decenii Romania si s-a comportat ca o fiara,impotriva cetatenilor Romaniei.Dupa ce a murit Stalin,a ramas epoca stalinista,care a facut mai multe victime -pe timp de pace!-decat oricare razboi…Dupa ce a murit bestia de Hitler,au inviat victimile nazismului?-ce dreaq!Doar nu e greu!
    Dar dupa ce ai vorbit si de Basarabia ca de o republica sovietica si doar din puct de vedere material,cred ca tu esti sovietic si nu moldovenii de dincolo de Prut.
    @George Simion,chapeau!Pacat ca mai sunt doar cativa romani cu un caracter ca al dvs..

  21. mbconsulting spune:

    Contesta procesul verbal de contraventie si pur si simplu acuza politie pentru folosirea abuziva a fortei impotriva unui cetatean. Am auzit toate comnetariile facute la TV si in mass-media si am ramas surprins ca cu o singura exceptie toti te gaseau vinovati. Ce porcarie….

    Indiferent ce ai facut si ce ai spus jandarmeria nu avea voie sa procedeze astfel cu tine.

    Iti tin pumnii si incearca sa castigi aclo unde altii nu te-au lasat. Merita sa lupti pana la capat, curaj, vointa si mult succes.

  22. madalin spune:

    pace si respect !

  23. dada spune:

    tot inainte, George!

  24. krudus spune:

    George Simion, de ce nu incerci si tu sa-ti gasesti o ocupatie mai onesta??Cine te sponsorizeaza , frate?!?!Daca eu vin de ziua ta si iti aprind lumanari , ce crezi ca vor spune, ma-ta sau tac-tu?!?,….
    -eu aveam 20 de ani la Revolutie, tu ai depasit cumva stadiul de embrion la aceea vreme?!
    Cu ce drept ii invoci tu pe „mortii din Revolutie”.
    Vrei sa iti mai spun si eu cine a tras la Revolutie?!..iti spun ca sa taci si sa iti vezi de ale tale pe viitor.
    Golanii jegosi ca si tine, care au pus mana pe armele lasate sau pierdute de militarii in termen.
    Am fost militar in termen si stiu de vorbesc.Toata generatia lui 69″-„70, am fost militari in Revolutie.
    -Da, Simioane, golanii de teapa ta !…pune mana si citeste articolul scris de dl. CTP in Gandul si apoi mai mediteaza la golanii.

    Dar daca parintii tai te-au conceput intre doua sticle de tzuica acolo in corturile din Piata, atunci iti inteleg frustrarea visavis de miscarea golaneasca.
    Sa stii ca la prima miscare si eu am fost cu toti baietii din cartier, ascultam muzica, zdranganeam cheile, era misto, ne amuzam….Apoi, dupa alegeri nu mai avea sens sa mergem.Trebuia sa respectam legea si am respectat-o.Apoi, noi ne duceam la munca ziua , Simioaneeee !!!…noi munceam, iti vine sa crezi?!?!

    In ochii unor librici ceva mai emo, tu pari un erou, genul de manelist politic.
    In ochii mei care am facut Revolutia la propriu si am fost in Piata Universitatii esti doar un rahat oportunist care nu are ce face si isi cauta un loc in societate.
    Incerca sa-ti gasesti un loc de munca in galeria Rapidului,pe la Dinamo, unde vrei tu dar nu mai face scene in public, esti de tot kakatul, pe bune.

    Amenda pe care ai primit-o este prea mica, eu te bagam direct la puscarie sau munca in folosul comunitatii.
    Sau vrei probabil sa faca lumea cheta publica?!?!?

    Romania nu are nevoie de golani smekeri, are nevoie de tineri care muncesc onest si respecta istoria tarii lor, nu o batjocoresc.

    Daca traiesti cu impresia cu impresia ca ce faci tu e „cool si trendy” te inseli amarnic.

    Chiar discutam cu niste amici si vorbeam despre tupeul tau de borfas.Uite cine invoca, mortii nostrii!….unul care nici nu era nascut in 1989.E prea mult rahat in preajma ta Simioane, incerca sa depasesti momentul, este un sfat sincer.

    ps-Sunt nascut- crescut, in cartierul Balta Alba printre golani, dar sa stii ca tu nu esti ca ei, esti mult mai jalnic si sa pastrezi filmuletele cand
    urla-i ca o cocota proasta, sa le vada peste ani si ani si copii tai, asta daca vei fi capabil vreodata sa iti intemeiezi o familie.

Lasă un răspuns

