Trăiască regele RUGBI!

Posted: 29 Iunie 2010 in Foot
Etichete:, , , , ,

Nu ştiu voi, dar eu unul nu pot să mă uit la nici un meci de la actuală cupă mondială de fotbal. Ori că a fost dezamagirea necalificării României prea mare, ori că a devenit fotbalul un joc mult prea urât, nu-mi dau seama.
Cred că dacă aş avea în faţă versiunea de George de la 10 ani, mi-aş trage un şut în coaie. Atunci era de neconceput aşa ceva. Nu că durerea ar schimba ceva, nu mai îmi place fotbalul în care nu am cu cine ţine, şi punct.

Deci actuala cupă mondială m-a prins oripilându-mă când treceam pe lângă vreun bar de cât de urât pot suna vuvuzelele şi grăbind pasul.

În schimb, dintr-o întâmplare, cauzată parţial de fratele mai mare IN şi de Şeva care s-a reprofilat din suporter de fotbal în pândar, am ajuns la rugbi. Vroiam asta de mult, de când am văzut că băieţii noştri chiar cântă imnul României la meciuri, comparat cu bla bla bla-ul greţoşilor fotbalişti. În plus, când eram mic, mă uitam la Turneul celor 6 naţiuni (care atunci erau 5) cu mare interes, parcă ţineam cu Scoţia (cred că datorită tricourilor în dungi🙂 ).
Bun, deci am ajuns la meciul România-Argentina din cadrul IRB Nations Cup. Am rămas cu gura căscată să văd că puteai să îţi cumperi bere şi să o bei în interior. Şi bere cu alcool, Stejar strong🙂 Şi mici frate, făcuţi în interiorul arenei. Şi nici tu urmă de jandarmi, în faţa mea stătea doar Şeva. Pe scurt, libertate maximă. Pe teren băieţii noştri se luptau. La propriu, la rugbi te lupţi. Distracţia mare a fost că a început ploaia, şi toţi cetăţenii veniţi la un mic şi-o bere au pierdut vreo jumate de repriză, ca să nu-i ude. N-a fost şi cazul nostru🙂

Ciorapul din imagine e al meu, era ud leoarcă. Cei de la Federaţia de Rugbi sunt la nivel de marketing cu mult peste cei de la fotbal, găseai afară produse fel şi fel, la preţuri accesibile (un hanorac e 35 de lei). Sper să nu-i deochi, dar mi s-au părut profesionişti.

Am revenit apoi cu drag la meciul cu Italia A, doar ca să găsesc aceeaşi atmosferă, aş putea spune, în termenii comentatorilor, „sportivă”. I-am bătut şi pe argentinieni şi pe italieni, şi am luat locul II al cupei (faţă de 4 anul trecut).

Am impresia că m-am îndrăgostit de sportul ăsta, să vedem dacă mă ţine şi dacă nu işi iau şi suporterii de la rugbi vuvuzele…

Comentarii
  1. dan olteanu spune:

    E un sport cu adevarat de gentlemeni, pacat ca a pierdut din aderenta. hai sa punem de la blog la blog sa promovaam acest sport fabulos.
    Intra si tu pe Pagina de Sport pentru opinii, comentaarii, promit sa deschid o categorie separata pentru rugby.
    http://www.danolteanu.wordpress.com
    te astept

  2. enu spune:

    Numai o poza?:(

  3. Nusume spune:

    Eu am fost la meciul din Februrie contra Germaniei, disputat la Constanta – am castigat cu 67-5 atunci paremise, nu a venit prea multa lume. desi am prins doar o parte din meci, chiar m-am simtit bine ca am reusit sa ajung. Rugby is the NEW thing!😀

Lasă un răspuns

