Nu sunt rasist!

Posted: 22 Iulie 2010 in La vie en rose
Etichete:, ,

Eram la Timişoara acum câţiva ani şi discutam cu un om p-acolo, eurosceptic şi cu orientări mult spre extremă dreapta. Omul era tare îngrijorat că intrăm în UE, că „vin africanii peste noi, cum am văzut în Austria, toate femeile erau cu negrii”. M-am uitat cam strâmb, omul îşi justifica euroscepticismul prin frica de a nu mai avea femei care să se uite şi la el.

Eram la metrou la Piaţa Romană azi. Doi negrii încercau să combine o fată. Fata îi refuza. Vine metroul, cei doi negri tot insistau, aducând ca argument că africanii sunt dotaţi. Fata:”I have a boyfriend, I don’t want to talk with you”. Sentinţa lor: „When a man from Africa want’s something, he get’s it” (Asta probabil din epoca bronzului, când omul vroia hrană şi se ducea să o ia). Mă uitam la negrii că deja puneau mâna pe fată ce zicea „Leave me alone”, mă uitam la oamenii din metrou că se uitau ca boii.
Mă bag şi eu în scenă:”She doesn’t want to talk with you, leave her alone”. Au rămas negrii surprinşi dar cu un tupeu incredibil au venit la mine „What the fuck you want, do you know her, shut the fuck up” şi aşa mai departe.
„Do you konow him?” la care fata le zice „I don’t know him but I want you to leave me alone”. Negrii tot nervoşi, gata de bătaie. Eu tre să mă dau jos la Universitate când unul din ei îmi zice „Get the fuck out”. Stau în uşă, mă uit eu ca boul şi îi zic: „You are in my country, you should learn to behave”, la care negrul zice ” Your country is PULA” iar celălalt „Da-te în morţii matii”. Învăţaseră băieţii şi ceva cuvinte în română…
Conductorul claxona, eu ţineam trenul să nu plece, nimeni nu zicea nimic în metrou.

Nu sunt rasist, dar cei doi negri pe care am avut neplăcerea să-i văd azi între Romană şi Universitate ar trebui lăsaţi în junglă. Iar zombaţii ceilalţi din metrou duşi tot acolo, să înveţe să îşi ia apărarea unu altuia în faţa animalelor, după aia poate vor avea demnitatea să îşi apere şi semenii în metrou, de atacurile maimuţelor, indiferent de etnie.

Comentarii
  1. Nusume spune:

    Au avut noroc atunci, dar nu stiu cat le va merge mai departe…
    Daca se intampla asta prin partea de nord a moldovei, negrii inbratisau grav vreun sant sau o banca in cel mai bun caz…pe acolo e rau sa fii din alta zona a tarii, sa fii strain…esti mancat. si daca mai e sa faci si gesturi de genul asta atunci s-ar putea sa te ridice doar cu serviciul de ambulanta🙂

  2. HARGAN spune:

    mi-a placut😉

  3. HARGAN spune:

    Nusume,ai dreptate,dar asa e doar in sate si oraselele mai mici,unde se cunosc mai toti,cat de indepartata nu le-ar fi cunoshtinta…

    in chishinau reactia cred ca nu ar difera prea mult😉

  4. stef spune:

    Un gest foarte important al tau, mai ales in fata acelor idioti care asistau la show

  5. Constantin spune:

    Bravo George asa tebuie de batut numa in cap pidarii concinaie cate despre cei care stau si se uita si nu zici nimic nu am cuvinte indeajuns…

  6. Constantin spune:

    http://stirileprotv.ro/stiri/international/socant-student-bulgar-batut-cu-salbaticie-si-aruncat-pe-sinele-metroului.html
    Nu e pentru ca sunt rasist dar daca nici politia nu isi face treaba dracii prind la curaj!

  7. alex_ro spune:

    Trebuia sa ii injuri pe romaneste sau sa-l chemi pe paznicul metroului.

  8. alex_ro spune:

    Niggeri jegosi si ciori proaste. Numai sa faca asa unei tiganci in Bucuresti prin Ferentari, ca nu mai scapa vii de acolo.

  9. tv'05 spune:

    Cel mai trist este ca lumea din jur se uita dar nu s-ar baga unul, dasta am ajuns noi asa. Daca ar fi fost invers sunt sigur ca ar fi sarit toata lumea. NU sunt rasist dar parca chiar sa faca fiecare ce vrea in tara ta este destul de jenant, da na’ asa suntem noi romanii e mai usor sa intoarcem capul si sa o luam mai departe. Singurii care ar putea sa mai faca ceva pentru tara asta sunt cosiderati ‘derbedei, huliganii, drogati’ … si ei stiu foarte bine lucrul asta si daia incearca sa manipuleze persoanele prin intermediului presei noaste infecte.

    Va salut

Lasă un răspuns

