sau pe românește, furt de identitate.

Așa s-a gândit un jandarm să se „răzbune” pe mine pentru că am făcut publice imagini cu un „om al legii”(căpitanul Necula), arătând degetul mijlociu la cameră.

Din 21 decembrie până acum au apărut George Simion-i la comentariile de pe diferite siteuri, pe FaceBook și pe YouTube. Bun, bun, vrei să-mi faci rău și de data asta pulanul nu mai e acolo să te ajute, altă decizie mai înțeleaptă nu poți lua decât să te dai drept mine, tocmai pe siteul de la Libertatea? Eu înțeleg că pentru ei noțiunea de ziar e sinonimă cu triada Click-CanCan-Libertatea, dar totuși, puțin respect🙂 I-auzi ia, m-a făcut Garcea fan Udrea și Boc, fără să vreau (captura1 și captura2 din cel mai vândut ziar în lumea jandarmilor).

Pe YouTube strategia viitorului degradat este să laude cretinoid Noii Golani și să porcăiască ba Noua Dreaptă, ba basarabenii, depinde de acțiunea din filmuleț:

Alte dejecții de pe YouTube: Captura 1, Captura2, Captura3, Captura4, Captura 5.

Cum altceva mai bun de făcut în ajunul Crăciunului nu era, babele mergeau ordonat la biserică și popii cântau în liniște Veșnica pomenire, porcii fuseseră tăiați de Ignat iar carnea și șoriciul date mai departe superiorilor, jandarmul din povestea noastră mi-a făcut onoarea să-mi facă cont de FaceBook. Nu că n-aș fi avut unul deja… Dă-i cu ed a frend, dă-i cu liche, până când hop, s-a prins lumea că nu sunt eu. Și iată ce a ticluit, în liniștea sărbătorii, amicul nostru:

Unu la mână, să-i zică careva că nu mai sunt membru la Noii Golani de ceva vreme. Doi la mână: :))))))
Trei la mână, a băgat acolo poze cu mine luate de pe blog. Mi-e interesant însă cum de s-a găsit să scrie sub o poză: Eu cu tovarășii mei, Cătălin Gheorghe, Lucian Popescu, Sergiu Prisacari. Sunt niște nume care nu apăreau în poză și sunt oameni din cercuri diferite, oare de unde a avut el acces la așa o informație?
Patru la mână: :))))

Partea frumoasă abia începe.
Uitați-l pe eroul nostru comentând asiduu cu nume diferite la articole legate de filmulețul de care vă povesteam la început (da, cel în care jandarmul ne arată muie):

Ca pachetul să fie complet, pe lângă calculatorul de acasă, de unde mai postează jandarmul comentarii pe siteuri în numele meu? De la Jandarmerie (vedeți ultimul IP – mulțumesc adminilor care mi-au dat datele):

Și uite așa, încă un individ pe care îl plătim cu 75% prea mult, ca să ce?

În ciuda a ceea ce crede moronul despre care vorbesc, nu eu am suprins imaginile cu ceea ce ne dă jandarmeria română. Aș fi fost bucuros însă să o fac. Am și eu multe filmulețe cu jandarmi în civil de la comemorările eroilor Revoluției, dacă până acum mi-a fost lene să le public, văd că au efect, fiți pe fază că urmează o colecție impresionantă, mi-a deschis apetitul acest fals George Simion.

De asemenea, dacă e cineva mai priceput care mă poate ajuta cu mai multe informații despre jandarmul-internaut, e rugat să îmi dea de știre, n-am mai făcut o plângere la jandarmerie de când mi-au furat bannerul Rusia afară din Tighina la meciul de fotbal România-Rusia.

SĂ FIȚI DEȘTEPȚI ȘI FĂRĂ FRICĂ!

PS: Dedicație specială pentru noul meu fan:
Please stand up and put one of those fingers on each hand up

Comentarii
  1. Camil spune:

    Mare bou

  2. Dragoș Galbur spune:

    iar pe noi ne doare-n p**ă / de poliția română !)))

  3. sanziana spune:

    LOOOL! George, de ce nu reclami? cel putin pe facebook cred ca se poate….asa contul ii va fi sters.

  4. acum daca ai si ajutoare, te poti extinde in social – media :-))

Lasă un răspuns

