La dentist

Posted: 1 Februarie 2011 in La vie en rose
Etichete:, , ,

Când eram mic aveam o carte cu povești în care, printre feți frumoși și zâne, era și exemplul unui copil care nu a fost „ascultător” și a trebuit să meargă la stomatolog de durere. Că stomatologul era ciocănitoarea (sau asta e altă poveste, cu ciocănitoarea sanitarul pădurii?) deja nu mai contează. Ideea e că nu am fost ascultător întotdeauna🙂

Așa m-am trezit la 5 dimineața cu durere de măsele. Hai că trece. Dă-i cu tărie, dă-i cu Ketonal.. Nica, nica. Nu vroia să treacă și gata.

Ca toate lucrurile din viața mea, și în ăsta trebuia să apară Basarabia. Iau numărul unui stomatolog, apăs pe butonul telefonului și când colo văd că sunam la DENTIST (prietenul Eugen de la Chișinău, care are o poreclă mai specială).

Într-un final ajung pe scaunul dentistului cel din București și îmi zice: tre să-ți scot nervul. O să doară? Nuuuu, un pic. Și am ajuns la motivul pentru care scriu articolul ăsta. Un pic ăla e mult. Cele mai nasoale dureri sunt cele dentare. Mergeți la dentist chiar dacă nu vă doare că o să ajungeți cu nervii scoși ca mine🙂 Ce îmi era dacă îmi plombam eu cariile la Dragoș Galbur când eram la Chișinău? Mai suportam eu treziri în miez de noapte, freză în gură, injecții în gingie și fața amorțită?

Va salută un om care și-a vărsat primul din numeroșii nervi pe care i-a avut la dispoziție.

Comentarii
  1. Sergiu spune:

    frate, sa inteleg ca cele mai nasoale lucruri ti se intampla in basarabia??? :(((
    si.. btw, gata, va-ti impacat cu D. Galbur?

  2. George spune:

    nu, am zis că î toate lucurile, deci și cele bune și cele rele.
    Iar Dragoș sper sa fie dentistul meu pe viitor🙂

  3. Ariadna spune:

    partial te sustin: adica da, mergeti periodic la medic, nu doar cand incepe sa doara sau mai rau, cand e insuportabila durerea.

    acum, nu te sustin neaparat la treaba cu durutul (daca ma inteles eu ok) – chiar daca ti se face treaba ai acu scos nervul si bagat smecherii pe canale, nu eo bligatoriu sa doara.
    In primul rand ca exista super anestezice si 2, depinde unde mergi.
    Eu locuiesc in Bucuresti si mereu ma tratez intr-un singura lor, la DentEstet. Pt chestii d;astea cu nervii – mergi la Vanda Popa – e extraordinara, iar pt chestii clasice – mega-zana maseluta Alice Gavrilescu.

    plus ca daca vrei sa mori de ras, uite aici un soi de anestezie f simpatic, cu inhalosedare. am ras de am murit cand am vazut filmuletul

  4. + la toate economii, cam 1/3 din ceea ce achitai la București sau în general în Ro.

Lasă un răspuns

