Benegui George Lucian

Posted: 5 Februarie 2011 in Mes "amis"
Etichete:, , , , ,

Am primit zilele astea un email ceva mai ciudat legat de articolul pe care l-am publicat la începutul lui ianuarie cu jandarmul care se dădea drept George Simion. Îl redau întocmai:

Salut George!
Iti urmaresc activitatea de ceva timp si sper ca ceea ce am citit ca ai patit cu persoana care se dadea drept tine sa nu te deranjeze prea mult si sa nu generalizezi asupra tuturor greselile unui om.
Da, persoana care lasa comentarii lucreaza in minister, il cheama Benegui George Lucian. Ca multi altii, a dat la facultate la Spiru Haret si acuma spera sa promoveze cu diploma in buzunar. Idiotul vroia sa se insoare cu o tipa, Marinescu, sa se faca om serios, dar vad ca se tine de magarii.
Telefonul lui e 0768722***, emailul e bng*** si… momentan astea sunt suficiente.

Am impresia ca tu ne consideri pe toti la fel si crede-ma, nu e asa, suntem oameni care incercam sa schimbam lucrurile din interior, vedem si noi tot ce se intampla si incercam sa facem sa fie bine.

un prieten.

Hmmmm, dubios email🙂
L-am căutat pe tipul ăsta, Benegui, pe net, am găsit contul lui de FaceBook, se joacă mult FarmVille🙂
Uitați o poză cu el:
Benegui George Lucian

Ce vreau eu să aflu e ce i-am făcut omului de a lăsat el FarmVille-ul și operațiunile foarte importante, sunt convins🙂, pe care le întreprinde și s-a apucat să se dea drept mine.
Raportați!

Comentarii
  1. kelly spune:

    deductie ( watson ) bravo sherlock holmes😀

Lasă un răspuns

