Hristos a Înviat!

Vă povesteam eu mai demult cât de diferiți suntem noi, românii, bănățenii, vlahii sau moldovenii.

Ei, acuma după Paște pot să spun satisfăcut că nu sunt chiar complet handicapat din punct de vedere muzical. Mai am să-nvăț a juca și mă reabilitez în ochii mei🙂

I-auzi-l pe olteanul de Tudor Gheorghe:

și acum i-auzi-l pe moldoveanul Tudor Ungureanu, starostele ansamblului Ștefan Vodă din Căpriana:

Măi, măi, măi, dar ce avem noi aici?😀

Eu fiind moldovean de lângă Focșani îmi pare mai frumoasă versiunea lui nea Tudor de la Căpriana, dar patru ani în comun cu o olteancă pot să spun că m-au făcut să apreciez tare și versiunea de la Olt.

Pe lângă faptul că știm cu toții că moldovenii sunt diferiți față de români, vouă care vă place mai mult?

Comentarii
  1. Costantin Ungureanu spune:

    Normal ca de ala de la Capriana () !

  2. Dionisiu spune:

    Adevărat a Înviat! Cu sfintele paști, George’ică!🙂

  3. TOADER T UNGUREANU spune:

    Avem o ţară cu atâtea minunăţii pe care nu suntem în stare să le vedem dar avem dorinţa de a vedea străinătăţile. După revoluţie am primit o delegaţie din Austria. Şi ştii ce mi-a spus unul dintre invitaţi? Că avem frumuseţi îndeosebi rurale pe care statele vestice ar dori, ar da bani grei să le aibă, de care trebuie să fim mândri dar şi să le ocrotim, cunoscându-le. Sunt bucovinean, născut pe blândele plaiuri ale Dornelor, dar…care s-a refugiat în podişurile Transilvaniei unde am fost primit cu atâta drag. Eram tânăr pe atunci(eram tineri), soţia fiind ardeleancă m-am stabilit şi studiat în minunata metropolă Transilvană…De fapt aici mi-am defiitivat creaţiile mele literare, concepute acolo, pe crestele golaşe ale Ouşorului. Sunt economist! Cu toate astea scriu…Am publicat peste 18 volume dintre care doar 5 de poezie, restul proză…Iubesc şi muzica printre altele, îndeosebi muzica bună, clasică, dar nu mă dau în lături de la muzica populară. Nu-mi scapă nici un recital de al lui Tudsor Gheorghe care-mi place foarte mult, mai ales că sunt cântece de suflet, reale, culese din popor…După un asemenea concert am scris şi o poezie…Şi totuşi sunt Bucovinean!!!!Acolo am văzut lumina zilei, aclo am avut primele întâlniri, primele dezamăgiri, cum să nu fiu îndrăgostit de acel meleag? Mai multe despre mine pe blog toaderungureanu.blogspot.com si e-mail toader.ungureanu”gmail com.

  4. Uite-acilea ceva moldovinesc de la mama lui!(nu e cu doru de casă, da-i super, cred că şi oltenilor o să le placă! :D)

  5. madalinfocsa spune:

    Ambele sunt la fel de frumoase. O spune tot un moldovean (pe jumătate) de la Focşani😉

  6. eu spune:

    „Pe lângă faptul că știm cu toții că moldovenii sunt diferiți față de români, vouă care vă place mai mult?” eu nu inteleg fraza asta…. daca moldovenii sunt asa diferiti de romani, sunt un fel de unguri????

Lasă un răspuns

