Nuntă în Basarabia – versiunea George Simion

Posted: 7 Iunie 2011 in Basarabia mon amour
Etichete:, , , ,

De când nu mai sunt în lista top-wanted a securității de la Chișinău pot să particip și eu la lucruri mai creștino-cetățenești.

Așa am ajuns pe 5 iunie 2011 la Măgdăcești, în calitate de vornicel (asta e un fel de cavaler de onoare, pentru profani) la nunta bunului meu prieten Vasile. Care în aceeași zi s-a nimerit să fie și candidat la primăria din sat. Și care nu a avut ProTV când era mic, să ia învățături de la Al Bundy.

Aveam o frică, ca nunta mea din Basarabia să nu fie ca în filmul cu același nume sau ca în povestirea lui Valentin Buda. N-a fost așa, a fost o nuntă RO MÂ NEAS CĂ! De la un cap la celălalt. Cireașa de pe tort pentru mine a fost venirea lui Tudor Ungureanu din Căpriana, cu care cât de curând trebuie să-mi fac un tricou. Domnul Tudor a venit pe scenă pe fundalul „Haide nea Tudor, haide nea Tudor, vino și cântă-neee”.

Cum nu mi-am făcut datoria de vornicel, de a chema oamenii la nuntă, mi-o fac acuma și îmi cer iertare de la toți cei care ar fi vrut să vină la nuntă și n-au primit invitașie deși ne sunt foarte dragi, localul din Măgdăcești a fost plin ochi, 300 de oameni au ținut să fie alături de Vasilică și Cristinica. Sper să fiți alături de noua noastră familie și să creștem împreună acolo o nouă generație de patrioți. Prima probă e peste două săptămâni, Vasile are turul II.

Decât să aberez eu în continuare, mai bine vă las să vă uitați și voi ce-a fost p-acolo:

Comentarii
  1. […] Nuntă în Basarabia – versiunea George Simion […]

  2. Costi spune:

    foarte frumos. respect

  3. Anticomunist spune:

    ooo daa…la noi la Magdacesti au loc cele mai tari nunti !!! Magdacesti pamant romanesc !!! La multi ani Vasile si Cristina !!! Peste un an sper sa venim la cumatrie🙂

  4. […] Detalii la George. AKPC_IDS += "22378,"; […]

Lasă un răspuns

