M-au vizitat jandarmii acasă

Posted: 9 Iunie 2011 in Mes "amis"
Etichete:, , , , , ,

Păcat că nu m-au găsit… Era duminică şi eu eram la nuntă. Nu au venit cu clanul sportivilor, cum mi-au promis.

Mi-au adus cadou de casă nouă o amendă de 250 de lei şi interdicţie 6 luni pe stadioane. Cică am încălcat Legea 4/2008, mai precis articolul 20, litera e, care spune că spectatorului îi este interzis:

sã introducã în arena sportivã inscriptii, embleme, pancarte, bannere, afise, steaguri sau alte suporturi ce contin simboluri, sloganuri, imagini ori texte cu continut obscen;

Cică am afişat în mod repetat! un banner cu mesajul BOSNJACIURCI BEZ OTNE. Dracu ştie ce o fi însemnând asta, am întrebat prieteni sârbi şi bosnieci şi nu au putut să-mi traducă. Cert e că e indescifrabil, deci automat e obscen.

Problema în mintea mea nu e amenda, că oricum o contest, nu-s obişnuit să înghit rahat, ci cum au venit băieţii ăştia de la jandarmerie. Unul cică stătea jos la bloc şi se uita la geamul apartamentului. Ceilalţi trei, din care şeful se cunoştea după ghiul, au început să sune pe la vecini, probabil vroiau să îi întrebe ce înseamnă BOSNJACIURCI BEZ OTNE şi să le zică să-mi transmită să nu le mai fac poze la mitinguri. Cine e căpitanul Nigai Eugen? De obicei duminica în loc să stea acasă vine şi aduce amenzi oamenilor? De unde excesul ăsta de zel în a livra amenda la două zile de la”săvârşirea” faptei?
Mdaaaaaaaaa….

Citiţi şi vă minunaţi:

Comentarii
  1. Madlen spune:

    :))))) ai devenit popular de aia, venise sa-ti un autograf.. :))

  2. un prieten spune:

    Capitanul Nigai Eugen este domnul acesta: http://img853.imageshack.us/img853/6643/nigaieugen.jpg, conduce un Hyundai si e insurat cu doamna invatatoare de la scoala 27, Nigai Nicoleta.

    • adi ion spune:

      Felicitari pentru atitudinea perfect normala.
      Sa dea Dumnezeu ca tinerii romani sa deschida ochii,pt. ca cei in varsta,in marea majoritate inca au ideile
      alterate de zeci de ani de ideologie cu forta.

  3. Dan Tanasa spune:

    Ataca procesul verbal in instanta!

  4. victoras spune:

    Hai că te-au aranjat de data asta „tovarăşii”:))

  5. […] Amenzi după România-Bosnia […]

  6. Unu spune:

    Contesta si amenda si interdictia.

  7. pollo spune:

    e interesant ce scrie acolo la alte mentiuni !!!! contravenientul a refuzat sa asiste la intocmirea procesului verbal .. !

  8. panzer dinamo 2004 spune:

    nu renunta, contesta

  9. Radu spune:

    Martorul ala, Iancu Catalin Virgil, ti-e vecin?

  10. George spune:

    nu, nu știu cine e….

  11. […] Ei bine, ce mi-a fost dat să văd în 2011 începe amenințător să se apropie de epoca Năstase. Încep cu exemplul meu, care am fost extrem de liniștit față de alți ani: 3 amenzi, toate luate complet aiurea, și interzis 6 luni pe stadioane pentru că am făcut un banner în sârbă. […]

Lasă un răspuns

