Mi-am schimbat tricoul!

Posted: 14 Iunie 2011 in La vie en rose
Etichete:, , , , , ,

Nu-l mai port pe Ceche Vara, nu merită nici măcar tăiat să fie promovat.
Prea mulți idioți poartă simboluri pe care nu le cunosc. Eram săptămâna trecută la o conferință de presă și un cameraman avea o broderie cu secera și ciocanul. Justificarea lui era că „e de la o formație care îmi place”.

Am primit și eu de la băieții noștri din Sibiu tricourile cu eroii anticomuniști.
O să mă vedeți de acum încolo cu tricou inscripționat Vasile Motrescu, cu pauze cauzate de mașina de spălat. Mai multe despre acest partizan din munți puteți citi aici. Despre treaba cu tricourile a mai scris și Victor Stoica.
tricou vasile motrescu

Comentarii
  1. Costi spune:

    ziceai ca iti faci tricou cu tudor ungureanu🙂

  2. Radu spune:

    ceche vara :))

Lasă un răspuns

