M-am înscris la Blog pentru BASARABIA

Posted: 19 Iunie 2011 in Basarabia mon amour
Etichete:, , , , , , ,

Eram în sala Comisiei Electorale Centrale de la Chișinău când Eugen Luchianiuc mă anunță că a primit emailul meu și că va promova blogul. Care email și care blog frate, că nu știu d-astea. Cum eu eram singurul George din România care îi scrie, social-network-menul nostru a dedus că eu sunt de vină și de data asta.

Watson a cercetat și a ajuns la concluzia că e vorba despre proiectul Blog pentru Basarabia. la care m-am înscris și eu ulterior. Nu ca să câștig 500 de euro ci pentru a mă forța un pic să pun în scris ce trăiesc față de acest ținut românesc.

Ideea pe scurt e că până pe 23 iunie, cei 49 de bloggeri înscriși în concurs vor scrie un articol iar publicul (adică voi🙂 ) va vota și va cerne cele mai bune 5 articole. Apoi Constantin Tănase, Cristi Tabără  și Vitalie Călugăreanu vor alege cel mai bun blogger, care va câștiga premiul pus în joc. Concursul e destul de strâns, din ce a fost publicat până acum mi-a plăcut articolul lui Nicu, lui Dan Nicu și povestea lui Sebastian despre Antonie Plămădeală.

Inițiativa este foarte binevenită, de mult trebuie să unim ce-i de unit, pe toate palierele vieții noastre sociale care stă în anii 2010 sub semnul cluburilor cu circuit închis. Meritul este a lui George Damian, pe care prima oară când l-am cunoscut(2006) nu l-am înghițit, dintr-o prostie poate, el fiind prieten cu frații Roncea, care tocmai ne păcăliseră rău cu inițiativele legate de Basarabia. În timp am văzut că nu e genul care doar vorbește, fiind printre singurii jurnaliști activi pe subiectul Basarabiei (și chiar și al Basarabiei de sud) iar motivația proiectului Blog pentru Basarabia e de lăudat.

Nu m-am gândit încă despre ce voi scrie și la ce vom folosi banii. Aștept sugestiile voastre aici pentru destinația finală a lor, singura condiție e că aș vrea să-i folosim pentru o chestie tot legată de Basarabia.

Comentarii
  1. Victor V spune:

    ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI ABTIBILDURI

    VREM ABTIBILDURI IN BASARABIA, MII, ZECI DE MII, SA TREZIM POPORUL

  2. mihai spune:

    campania ”ai masina, ai tricolor” in basarabia trebuie sustinuta!!!

  3. Daniel spune:

    Mă frate nu uita că mai trebuie și ceva Bani nu?

  4. George spune:

    Păi banii îi câștigăm la concurs. La ce te-ai gândit?

  5. Romulus spune:

    Cărți. Revista Historia distribuită în școli. Mi se pare important să se cunoască istoria adevărată a României și peste Prut.

  6. anca spune:

    poate ar trebui sa faci un spot care sa fie difuzat la tv

  7. nor spune:

    chiar ideea cu un spot difuzat la tv n.ar fi o idee rea…am trasnmite mesajul mult mai repede

Lasă un răspuns

