Înfigeți un cui în tâmplă ca să vezi ce ți se-ntâmplă

Posted: 4 Iulie 2011 in Basarabia mon amour
Etichete:,

Cu toate că am avut suportul vostru necondiționat, NU am câștigat concursul Blog pentru Basarabia. După cum am scris la începutul articolului AICI e ROMÂNIA! noi pe lumea asta nu ar trebui să existăm. Felicitări câștigătorului, juriului și organizatorilor, îmi pare rău că v-am consumat vouă timpul cu o bătălie care trebuia gândită un pic altfel. Păstrăm active conturile create pe Blog pentru Basarabia, pentru că suntem circa o treime din utilizatorii de acolo.

Ca o recomandare pentru George Damian la viitoarele inițiative de acest gen: înlăturați logoul WordPress pentru că mulți încearcă să se conecteze cu conturile lor de pe wordpress.com; lăsați și vocea publicului să decidă rezultatul final, pentru a fi totul și mai interactiv. Pentru ceilalți care nu au prieteni și contestă sistemul de vot – faceți-vă prieteni🙂 E clar că un proiect din acesta are nevoie de popularizare, asta e obiectivul lui.

Cum câștigarea concursului ăsta a fost un mijloc și nu un scop, trebuie să vedem cum facem cele 70 de mii de abțibilduri cât mai repede, ca să putem înainta în demersul nostru. Câțiva propuneau pe FB să punem fiecare câte 1-2 euro dar mă tem că asta va merge prea anevoios.

– „Ce spui, tu, străine? Ştefan e departe;
Braţul său prin taberi mii de morţi împarte.
Eu sunt a sa mumă; el e fiul meu;
De eşti tu acela, nu-ţi sunt mumă eu!

Comentarii
  1. Mariana S. spune:

    Eu sunt pentru 1-2 euro!!! Deja să vedem cum îi strângem!

  2. și cine mă rog a câștigat concursul?

  3. am văzut…păcat….era pt o cauza nobilă!

  4. Roxolanu spune:

    Si eu sunt pentru 1-2 sau cati poate fiecare de euro. Cred ca poate fi si o actiune educativa. E bine sa ne invatam ca trebuie sa platim, intr-un fel sau altul, pentru a obtine ceea ce ne dorim. E usor sa faci revolutie pe banii altora… vezi Lenin😀

  5. Eu propun sa mergi pe ideea de cont, unde pot sa-si aduca toti aportul pentru realizarea abtibildurilor.

Lasă un răspuns

