Pe jandarmii în civil…

Posted: 19 Iulie 2011 in Mes "amis"
Etichete:, , , ,

A treia amendă primită acasă anul acesta. Sună interfonul, deschid, bate cineva la ușă- hop, pe vizor un jandarm în civil. Mă abțin cu greu să nu chem poliția și deschid ușa.
Surpriză rumân: amiendă. Iar. Am luat aparatul și am pus mâna pe aparat. Uitați pozele, pe unul din ei îl cheamă Răducanu Mihăiță și e plutionier. Celălalt?

De data asta vina mea a fost următoarea:

În calitate de participant la adunarea publică cu caracter comemorativ, din data de 13 06 2011, a folosit unele expresii de natură a incita ceilalți participanți la acțiuni de tulburare a ordinii publice, respectiv TOȚI GABORII SĂ SE OPREASCĂ, SĂ NU MAI LEGITIMEZE PE NIMENI, fapt ce a condus la scandarea de către ceilalți participanți a unor mesaje cu caracter vulgar și ofensator, la adresa forțelor de ordine.

Amenda în valoare de 500 de lei.
Într-adevăr am săvârșit o crimă, eu cred că ar trebui direct să ajung la pușcărie.

Video de la concertul din 13 iunie:

Comentarii
  1. haaaa)) ăla din dreapta are păru zici că-i capo di tutti capi

  2. Ai semnat bre procesu verbal? :))

  3. George spune:

    nu, doar foaia ca l-am primit…

  4. Dinu Cozmin spune:

    Cea mai proasta meserie este la ???

Lasă un răspuns

