Cât valorează un om? Cât cuvântul său…

Posted: 9 August 2011 in Basarabia mon amour
Etichete:, , , , ,

Anunț pe această cale că nu mai ajut pe nici un basarabean la nimic dacă nu-l știu implicat pe frontul luptei pentru promovarea românismului peste Prut.

De-a lungul timpului am pierdut ore în șir făcând invitații la notar sau mergând după caziere românești (timp în care puteam găsi formule ca tinerii patrioți români din Basarabia să capete o o structură solidă de cunoștințe în a ne promova cauza) pentru ei. Toate astea pentru ca EI (o entitate efemeră văzută de mine ca mulțimea care trebuie convinsă de bunele noastre intenții) să nu fie deranjați prea mult de birocrația de pe ruta celor două state românești.

Dar oamenii ăia nu-s ai mei. Ai mei sunt iubita mea, prietenii mei, cei ca mine. De dincolo și de dincoace de Prut. Ceilalți basarabeni sunt niște oameni care suferă, la fel cum suferim și noi, printre altele, din cauza statului român. Printre altele și din cauza lor, că nu-și apără drepturile.

Poate vă șochez, dar de acum încolo voi, ai mei, din Basarabia, dacă mai îmi cereți să vă ajut un prieten, trimiteți-mi și o poză cu acel prieten și un tricolor sau cum lipește abțibilduri AICI e ROMÂNIA.

––––––––––––––––––––––
*Am scris acest articol pentru a fi împăcat cu mine data viitoare când va veni cineva cu o rugăminte la mine și trebuie să îi pot răspunde cum nu vreau.

Comentarii
  1. Dan Nicu spune:

    Pe mine nu mă şochezi. Salut acest articol.

    Şi-ţi doresc ca de azi înainte să fii mereu împăcat cu tine însuţi.

    Bravo🙂

  2. Spetcu spune:

    Şi GIRB-ul e al tău

Lasă un răspuns

