Nu credeam că o să mi se întâmple așa deodată. Gura căscată larg, furnicături în stomac, zâmbet tâmp pe față, mâini transpirate, ce să mai, toate semnele. Parcă vroiam și eu să mă îndrăgostesc dar uitasem cum e.
E bine, tare bine, simți că trăiești, că știi ce vrei de la viață, că tot universul ți-e aliat. Și te gândești întruna… Tu sau sufletul tău.

Mi se mai întâmplase o dată la FânFest, dar demult, era 2004, și Zale abia atunci apărusereră. Au cântat Natura noastră în primă audiție și m-a lăsat fără reflexe. Apoi mult timp a durat îndrăgosteala mea, și se duse cale lungă și nătîngă ca Dumnezeu să ne-ajungă.

Acum auzisem de Maria Răducanu și deși nu ascultasem în viața mea ceva de la ea am zis pe nerăsuflate MERGEM! Și m-am dus în fața scenei, stătea în fața mea și cânta ceva în portugheză și parcă înțelegeam tot ce zice, dar nu cuvintele ci trăirea. I-am adus pe toți ai mei în față să vadă și ei cum cântă cineva cel mai frumos Hai să ne-ntâlnim sâmbătă seară.
Până acum credeam că mie nu-mi place muzica și o ascult pentru mesajul ei. M-am dus spre cazarea din Roșia Montană strigând: AM ASCULTAT-O PE MARIA RĂDUCANU!

Comentarii
  1. pisicaru spune:

    Frumos ,o voce care promite.

Lasă un răspuns

