Să mor în Franța

Posted: 22 August 2011 in La vie en rose
Etichete:, , , , , , ,

Spre deosebire de „Se lasă cu sânge, nașule”, vorba asta a lui Răzvănel nu mi-a plăcut niciodată. N-am înțeles-o cum trebuie… Cum frate să mori în Franța și să fie un fel de blestem? Păi dacă e să fie nasol atunci să mor în Bulgaria!

L-am căutat mult pe Brâncuși în Montparnasse. Nu s-a lăsat găsit, spre deosebire de Ionescu și Tzara. Lăsase în schimb o piatră în urmă, sculptată. Sărutul. Eu vroiam poze cu scheletul, nu cu piatra.Ei au murit acolo, în Franța lui Răzvănel, la un cimitir distanță de Jim Morrison.

Am mulți prieteni care muncesc pe-afară. Îi înțeleg, îi văd că nu le place, îi văd că ar vrea acasă dacă s-ar putea să fie bine. Aveți grijă de voi, să nu muriți pe-acolo de atâta bine. Pe Brâncuși tot l-am mai căutat eu după mormânt, pe voi s-ar putea să nu aibă cine să vă caute…

Lasă un răspuns

