Dar unde dragoste nu e, atunci să facem!

Posted: 23 Septembrie 2011 in La vie en rose
Etichete:, , ,

Să fie clar, scriu acest articol ca să mă laud.

Am făcut 25 de ani recent şi văzând câţi oameni de care îmi place mi-au fost alături cu gândul sau cu prezenţa la ziua mea, am conştientizat că nu trebuie neapărat să sădeşti un copac, să faci un copil şi să construieşti o casă pentru a nu face umbră degeaba pământului.

Individual nu prea m-am priceput să dezvolt relaţii bazate pe iubire. Mă bucur că ideile şi simţirile care ne-au adus împreună o pot face.

Pe ATRAG Iaşi, fără îndoială, îi iubesc:

Şi cu siguranţă pot spune acelaşi lucru despre frumoşii complotişti şi complotiste care apar în acest film:

şi mulţumesc pentru cele 25 de sticle de vin (numai voi ştiţi cum aţi trecut prostia aia de vamă cu ele), pentru decoraţia de la Adi (era Crucea comemorativă a celui de-al doilea război mondial, 1941-1945, pentru cine întreba) şi pentru toate cadourile de la voi, materiale şi spirituale.

De acum încolo, suflecaţi-vă mânecile, trebuie să ne apucăm şi mai tare de treabă, ca următorii 25 de ani să fim cum aţi zis voi că trebuie să fim.

Comentarii
  1. Mariana S. spune:

    La mulţi ani, George!!!

    Cel mai interesant moment este că fiecare din noi înţelege că asta e minim ce am putut noi să-ţi oferim!!! Eşti un om mare care a reuşit în doar 25 de ani să facă lucruri măreţe!

    Şi ATRAG Iaşi te iubeşte :”>

  2. Ifrim Mircea spune:

    Suntem acelas trup ,in noi bate aceias inima si avem acelas tel” unire” fratilor ROMANI…

  3. Danny spune:

    La multi ani George ! Ce iti doresc eu tie e ce imi doresc si mie BPR! La multi ani inca o data!

  4. Dionisiu spune:

    Felicitări mari, George! La mulți ani🙂

Lasă un răspuns

