Feriți-vă de măgăruș!

Posted: 16 Octombrie 2011 in Politikon
Etichete:, , ,

30 de momente când realizezi că ai îmbătrânit:
Momentul 2: 2. Când te uiţi la Realitatea TV, îl vezi pe Eugen Cristea invitat, habar nu ai cum îl cheamă, dar exclami: “Ce naiba caută ‘Feriţi-vă de măgăruş’ aici?”

Televiziunile românești de știri sunt într-o gravă criză de deontologi. GRAVĂ.
Dacă în ultima vreme mă trezesc dimineața pe Antena3 cu Niels Schnecker care dă glas celor mai mari tâmpenii cu o aură de „expert”, seara mă minunez cum ajunge să comenteze Feriți-vă de măgăruș subiecte de la gigi becali la câinii vagabonzi. Îl aștept în orice clipă pe Magicianul (Marian Râlea) să vină să zică Abracadabra! și să-mi dea o pungă de bomboane Silvana. Și țineți cont că n-am televizor, cred că dacă mă uitam zilnic plezneam de nervi.

Ăsta e la fel de tare ca atunci când, în căutare de alternative, l-au făcut șef de partid de buzunar (Partidul Verde) pe Garcea. O fi avut dreptate omul (și dacă te dezlipeai de imaginea lui cu batic și urechile scoase afară, se întâmpla să mai aibă) dar nu putea nimeni să-l ia în serios.

Dincolo de lenea ziariștilor de a găsi subiecte interesante, de a găsi speciaiști care să le comenteze, în societatea noastră este o lipsă acută de purtători de mesaj credibili.

Doar feriți-vă cât puteți de „măgăruș”. Apare la TV și vă zice ce vreți voi să auziți.

Comentarii
  1. Sa il auzi si pe Bogdan Chrieac, analistul numarul 1 al tarii. Si pe Ciutacu si Ciuvica, care vorbesc cu sens deseori, dar in afara problemelor esentiale. Ei numara averile lu’ Udrea, si Chrieac le comenteaza stiintific.;)) El fiind cel mai bogat profesor din Romania, fara sa dai urma banilor lui facut in guvernarea Iliescu. C.T.P. ii gura mare, care vorbeste „revolutionar”, si cand trece pe langa subiect, mai zice ceva de tennis si matematica. Si lista continuua. Eu cred ca inculutura are la noi asa succes ca nu are competitie in Universitati.Si am televizor, dar nu am cablu. Ii multi mai folositor pentru Play Station decat pentru orice altceva. Vad mai mult pe youtube. Mai eficient.

Lasă un răspuns

