Ne întoarcem la Năstase?

Posted: 10 Noiembrie 2011 in Politikon
Etichete:, , , ,


Of ce jale și ce chin era în 2004. Năstase controla tot, nu aveai voie nicăieri în public să te declari împotriva lui. OTV-ul închis, concerte oprite pentru mesaje anti-Bombonel, presiune enormă din partea forțelor de dezordine. Și ăsta a fost unul din motivele pentru care Adrian premierul minune a pierdut atunci alegerile. Eu l-am votat pe Băsescu atunci și încă îmi justific votul de atunci prin cenzura impusă de Năstase.

Ei bine, ce mi-a fost dat să văd în 2011 începe amenințător să se apropie de epoca Năstase.
Încep cu exemplul meu, care am fost extrem de liniștit față de alți ani: 3 amenzi, toate luate complet aiurea, și interzis 6 luni pe stadioane pentru că am făcut un banner în sârbă.

Continui cu propunerea de lege aberantă pentru organizarea adunărilor publice, menită să stârpească orice urmă de adunare publică în România.

Dar lovitura mortală mi-a dat tot ce am văzut în ultima lună. Nu mai dau exemplu cu suporteri(500 de dinamoviști interziși la pachet de jandarmi, doar pentru că nu erau femei sau aveau peste 18 ani / grup de suporteri olteni ridicați din fața DNA pentru că au constituit un grup organizat), că poate unii din voi spuneți că oamenii sunt violenți.

Hai să luăm cetățeni care ridică și ei glasul timid….

Sâmbătă, Piața Universității, București:

Luni, Hotelul Continental, Cluj:

Marți, oameni cu leucoplast la gură în fața TVR:

Cine ridică sabia…

Comentarii
  1. Vlad spune:

    Arma noastra cea mai multa si mai proasta!

  2. Eu zic ca ne intoarcem la dictatura de stil ceausist

  3. fanel spune:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e3q6X6pNruY uite-l si pe Moise Guran :))) …merita sa stati de vorba cu el! Cica vrea sa se duca la anu cu masina sa sprijine turismul de acolo!!!

Lasă un răspuns

