Dar ce ai tu de câștigat din asta?

Posted: 5 Decembrie 2011 in Basarabia mon amour
Etichete:, , , , , , , , ,


Eram anul trecut pe 1 Decembrie în Chișinău. O ninsoare ca în povești, steaguri tricolore pe străzi, sute de tineri pe Bulevardul Ștefan cel Mare. Țineam portavocea, îmi înghețau mâinile de muream. A venit o fată mi-a adus o pereche de mănuși: „Ține, tu ai nevoie mai multa de ele”.
Nu îmi aduc aminte cine era, doar că era una din fetele noastre frumoase (nu știu dacă ați observat: fetele cu tricolor sunt frumoase).

Anul ăsta la Alba Iulia a fost un ger năprasnic. Toate lumea mă întreba de ce am două mănuși diferite: una de piele și alta de lână. Foarte simplu: una era de la băiatul care striga mereu ALEEEE, cealaltă de la Rene.

Poate la anul ar trebui totuși să îmi cumpăr și eu o pereche de mănuși…

Lasă un răspuns

