Pledez pentru unire

Posted: 24 Ianuarie 2012 in Basarabia mon amour
Etichete:, , , ,

Afișul unei acțiuni de astăzi din Bălți, oraș românesc

 

Am auzit pe mulți vorbind despre principii, valori, lucruri în care cred. Probabil sunt eu un norocos că am auzit asta, majoritatea oamenilor nu cred în nimic.

Normal că m-am întrebat și eu în ce cred, care sunt principiile și valorile mele.

Pentru că dincolo de a spune că tu crezi în democrație, de exemplu, trebuie să o și simți.

Printre alte picături, am ajuns la concluzia, că eu cred în unire. Mai ales în vremurile pe care le trăi astăzi.

– Cred că atunci când doi oameni se unesc, dacă acționează cum trebuie forța lor se dublează.

– Că 10 grupuri care fac același lucru irosesc degeaba energia a 9 din ele.

– Că singura cale de dezvoltare e să utilizăm potențialul uman imens pe care îl avem.

– Că românilor le-ar fi mai bine dacă ar trăi în cadrul aceluiași stat.

La mulți ani românilor, de ziua unirii Principatelor: hai să ne unim, pentru că de prea mult timp am fost dezbinați.

Comentarii
  1. mia spune:

    Cred ca a-ti lasa fratii afara, in frig, unde li se interzice sa isi vorbeasca limba, este rusinos.

  2. dadatroll spune:

    Pai deja moldoveni traiesc in cadru aceluiasi stat adica Republica Moldova. Si cum le merge?

Lasă un răspuns

