Se poate muri de supărare?, de disperare?, din sentimentul zădărniciei ? De incapacitate de a răspunde la întrebarea: «Sunt eu a-normal – sau ei sunt ne-normali?»

Paul Goma

Mi-e greață de luni bune. Am crezut că sunt bolnav, că am hepatită sau cine știe ce la fiere.

Cei din jur tot îmi zic că sunt supărat, unii care nu mă cunosc au impresia chiar că-s supărat pe ei.

Ei bine fraților, nu sunt supărat pe voi, în mod particular. Greața pe care o am se trage din grămada de tâmpenii pe care o văd în jur și pe care nu o pot face să scadă ci decât să o privesc cum crește, mai mare și mai mare. Culmea e că mizeria începe să fie evidentă și la oamenii din jur, pe fețele lor și în faptele pe care le fac.

––––––––-

Am fost două zile în weekend la Sibiu, să mai respir alt aer decât cel din Capitală. La mitingul împotriva clasei politice organizat de suporterii locali am dat peste jandarmul în civil care  în iunie m-a înjurat  și m-a amenințat că vine în casă peste mine cu un clan interlop. Era cu rucsacul în spate, trimis de la București.

De data asta a tras de mine: „vino încoa”. Nu m-am dus niciunde. Eram alături de băieți care îl cunoșteau. Cică îl cheamă Teo și e monitor de securitate. Lor le-a zis că „cu Simion am treaba, nu cu voi”. Am găsit și o poză cu el dar deja domnii de la Parchetul Militar au clasat plângerea făcută, pe motiv că nu existau jandarmi în civil în incidentul pe care l-am descris eu în iunie.

––––––––-

Un OM este de 80 de zile în greva foamei. Din cauza unei legi nedrepte cum sunt alte zeci și sute în țara asta. Mulți încearcă să le îndrepte dar de prea puține ori am văzut învingători. Îmi pare rău că vă arăt și vouă, dar poate mă credeți că văzând lucruri din astea, nu pot zâmbi, oricât de dragi îmi sunteți.

Comentarii
  1. Serban spune:

    Stai chill George. Din cand in cand se mai intoarce roata. Chiar mai curand decat cred unii.

Lasă un răspuns

