Trenu’ de 2 noaptea din Craiova

Posted: 1 Octombrie 2012 in La vie en rose
Etichete:, , , , ,

Cu trenul ăsta am plecat după Bosnia-România în 2002, după ceva beri, trecute de miezul nopții cu Nefiru. Atunci s-a născut ideea creări unui grup care cred eu că va rămâne în timp prin idei, efecte și constanță.(anul ăsta în septembrie am făcut 9 ani, la mulți ani nouă!).

Era bun rău că îți permiteai să-ți iei bilet la el și ajungea dis de dimineață în București. Te întindeai pe bancheta de 4 locuri și când făceai ochi erai În București.

În el eram când a stat o oră la Videle și am întârziat la autocarul de Andorra.
Cu el plecam pe furiș de la prima mea dragoste.

Uneori, când mergeai duminică spre luni, era enervant că te trezeau la Roșiori toți muncitorii navetiști.

Între timp l-au „modernizat” și standardizat ăștia: din accelerat în inter-regio, cu scaune de te cocoșează.

E foarte tare să te urci într-un nod feroviar cum e Simeria, să crezi că mergi pe Valea Prahovei, să începi să te uiți peste orașele pe unde treci ca să știi ce minciună îi zici nașului și să vezi că la 2 noaptea vei fi în Craiova…

Comentarii
  1. […] George Simion de la Acțiunea 2012 vorbește în noaptea acesta la Nașul TV despre marșul unirii și despre următoarele acţiuni unioniste. George este unul din tinerii care au puterea să creadă în valorile românești. De când îl știu, militează neîncetat pentru drepturile românilor de pe ambele maluri ale Prutului și cinstește memoria tinerilor care au vărsat sânge pentru eliberarea României din coșmarul comunist. Îi mulțumesc pe această cale pentru modul în care alege să lupte ! Categories: România, evenimente Tags: actiunea 2012, basarabia, george simion, nasul tv Comentarii (0) Trackbacks (0) Lasă un comentariu Trackback […]

  2. AndradaDaciana spune:

    Am fost si eu in Romania, exact in perioada asta in care ai fost tu cu trenul. Eu am luat trenul de la Bucuresti spre Ardeal, pe Valea Prahovei. Si am avut acelasi gust amar descris de tine aici, aceeasi senzatie ca Romania e o colonie, care nu mai produce nimic, nu mai are nimic al ei, ci in ea se aduc deseurile altora. Trenurile noastre, erau o dovada a suveranitatii si independentei economice a Statului Roman, pe de o parte, iar pe de alta parte raspundeau nevoilor noastre de transport in comun, adaptate la stilul nostru de viata. Ei bine, nu aveam noi trenuri de mare viteza ca in Japonia, insa nici nu aveam nevoie de ele, pt ca noi nu faceam naveta sute de km pe zi pana la serviciu si inapoi. Si, chiar daca unora li se parea ca trenurile noastre erau vechi sau nu mai stiu cum, ele raspundeau stilului nostru de viata, mult mai ecologic decat al celor din Vest.
    Asa, am luat si eu un cum i-o zice acum, fost intercity, nu aveai loc unde sa iti pui bagajele si stateai la fel de ingramadit ca itr-un avion. Nu puteai sa deschizi geamurile, ci trebuia sa respiri un aer aruncat prin tuburi invechite de ventilatie, pline de praf si de bacterii. Dar sunt sigura ca trenul ala second hand, a fost luat cu un pret mai mic decat ar costa o naveta spatiala😉

  3. AndradaDaciana spune:

    cu un pret mai mare decat al unei naveta spatiale, am vrut sa zic😉 ca asa e la noi, vechiturile altora, sunt cumparate cu preturi de cateva ori mai mari decat cel mai noi si mai performante .

Lasă un răspuns

