Jurnal de campanie- ziua 1: Contactul cu alegătorii

Posted: 15 Noiembrie 2012 in Campania electorala
Etichete:, , , , , ,

Campania electorală a debutat furtunos. Mulți dintre electorii din colegiul meu și-au arătat deschiderea pentru Unirea Republicii Moldova cu România. Ca și preferințe partinice, sunt răspândiți în toate grupurile politice din țara noastră.
În premieră pot spune că avem un partid a căror candidați vor semna in-corpore Pactul, o filială a unui partid care la fel semnează prin toți candidații și un județ unde toți candidații care vor fi în parlament după 9 decembrie au semnat. De mâine începem dezvăluirea numelor.

Voi am văzut că nu prea m-ați luat în serios cu intrarea în arena politică. Să o scriu cu majuscule: DAȚI-NE CONTACTE ALE POLITICIENILOR. Indiferent unde ar candida.

Mi-am permis să îmi iau și o mică pauză după o zi extenuantă, prilej cu care am redescoperit că libertatea de exprimare în România este în continuare îngrădită. Cine știe, poate un grup de interese precum cel de care vă povesteam ieri ar trebui să intre în arena publică.
Sloganul lor electoral: O DORINȚĂ SINCERĂ, ROMÂNIA LIBERĂ!

Până atunci, grupul călătorilor fără bilet deplânge dispariția nașilor din peisaj. Unde merge România, nene Tipătescule? Într-o soțietate fără morală și fără prințipii…

Comentarii
  1. eu spune:

    Cred ca mai comuniști sunt cei care pe care indirect și învederat ii susții. Pentru mine libertatea de exprimare mi se părea mult mai curbata în favoarea celor care pupau în fund portocaliii (astăzi în culori de CURcubeu). In fine… mult succes în campanie

  2. admin spune:

    Mult stimate alegător eu,
    Dragă masă de manevră,

    Te rog fii mai explicit cu numele persoanelor pe care eu îi susțin.
    Mulțumesc.

Lasă un răspuns

