PROPUNEREA MEA ELECTORALĂ: Să luam „Ministerul Tineretului”!

Posted: 7 Decembrie 2012 in Campania electorala
Etichete:, , , ,

Semnele din jur îmi spun că 2012 se va termina cum a început.

În ianuarie un prieten îmi spunea că nu trebuie să ne luptăm pentru o lege ci trebuie să luptăm să fim acolo unde trebuie, pe măsura puterii noastre. Nu legea sportului sau legea fotbalului ci, de ce nu, ministerului tineretului sau sportului.

Campania asta electorală mi-a confirmat că nu trebuie să avem limite. Pe lângă oamenii care încă cred că eu m-am băgat în politică, din titlul articolelor și cititnd pe diagonală ce scrie (VOTAȚI-MĂ!!!), am mai observat o categorie: oamenii limitați.

Noi am făcut  campanie pentru ideea Unirii în rândul tuturor celor  peste 1500 de candidați români care vor concura pe 9 decembrie.

Unii au fost foarte greu de găsit, alții imposibil, unii au fost refractari la inițiativa noastră, câțiva au fost contra, cert e că 607 dintre ei(la ultima numărătoare) s-au angajat să respecte prevederile Pactului pentru Basarabia. Trebuie să îi votăm, din mai multe motive, pe care le voi detalia în alt articol.

Majoritatea oamenilor din cercurile unioniste s-au concentrat pe postul de deputat din partea Basarabiei. Certuri infinite între ei, acuze, dezbinare, pentru un amărât de post. E inutil să vă spun câtă energie risipită inutil doar pentru a ajunge cu 0,1 centimetri mai în față într-o poziție publică UN OM dar mulți pași în spate la capitolul UNIREA UNIONIȘTILOR.

Băieți, haideți să luăm Ministerul Tineretului!!!

Lasă un răspuns

