Ce am făcut ultimele luni

Posted: 15 Mai 2014 in Jurnal
Etichete:, , ,

Ziceam că nu mai scriu dar o să treacă anii pe lângă mine și  nu o să-mi mai amintesc ce-am făcut, stau prost cu memoria.

+ trebuie să fac un concept de ceva frumos și n-am inspirație, trag de timp.

N-am mai scris aici din mai 2013 iar un răgaz de ore bune n-am mai avut de la Crăciun/pe vechi. Așa că încerc să fac o retrospectivă, în ordine aleatorie. Mă scuzați că primele vor fi chestiile legate de reUnire dar altceva nu mai știu și… în mare parte e plăcut.

Am auzit că avem un președinte care zice că basarabenii să ceară Unirea și se va face. Un fel de Ponțiu Pillat sau Magicianul de la Abracadabra? Nu prea mă interesează, mi-e clar că am schimbat mentalități așa că am zis să nu ne oprim aici și să vedem ce se ascunde în spatele ușii nr.2, ba chiar s-o văruim în prealabil.
Deci mi-am petrecut intens, cu foarte puține și frumoase ruperi de ritm, ultimele luni, pe frontul unionist. Am descoperit diamante în ceea ce unii anunțau ca fiind glodul de la Chișinău/Bălți/Cahul sau ce alte localități mai știți. Ultimele două luni am muncit cot la cot cu tineri basarabeni care poate își dădeau și ultimii bani de Cola pe biletul care îi ducea dimineața la cort sau la sediu. A fost o onoare să mă primească printre ei și cred cu tărie că dacă vor fi ajutați, vor reuși să arate și celor mai chiori ochi că viitorul ne e împreună. Artur Stahii, Ursu Anatol, Manoil Elena, Dinu Plîngău, Scutaru Mihai chiar și Jăka Nicov și ceilalți de la Tinerii Moldovei sunt niște oameni de care veți mai auzi, și nu de la mine.

M-am reconectat social cu In, care pe lângă blogger, e și idealist, chiar dacă nu admite.

Am realizat că datele din sondajul ăsta, care anunța o posibilă minimă majoritate unionistă peste Prut nu-s minciuni, interacționând cu oamenii am văzut că există un curent favorabil ideii.

Am putut descrie chiar și cu cuvinte reale ce înseamnă Pact cu diavolul/ Pact pentru Basarabia:

Am descoperit că statul de lângă România, care se cheamă vremelnic Republica Moldova nu s-a schimbat prea mult față de perioada comunistă și se ține cu dinții de noțiunea stalinistă de națiune moldovenească care le legitimează funcțiile. Nu se vor da în lături să fraudeze recensământul din 12-25 mai și cu siguranță vor repeta faze de genul celei din perioada Voronin când am fost arestat. Un început a fost că m-au chemat la procuratură, așteptați și următoarele episoade ale așa-zișilor europeni, poate tre să faceți mitinguri de susținere.

M-am îngrășat cu vreo 10 kile. De vină sunt Crăciunurile *2 și lipsa de timp. Dau jos la vară, promit, pe onoarea mea de cercetaș🙂

Am fost și-n ultima din țările unde vroiam să ajung, în Suedia, cu o escală în Oslo, unde e frig și apa minerală costă 6 euro. Gata cu excursiile pentru mine, sunt prea bătrân și am văzut prea multe clădiri.

Oslo&Stockholm - 102

În Suedia am organizat și o întâlnire cu comunitatea românilor din Stockholm. Lăsând ale noastre la o parte, e tristă soarta românilor care muncesc p-afară. Bine că unii se mai mențin tari prin românism!

suedia

În mod clar m-am maturizat și am putut detalia prototipul uman Suzy (descoperit în 2012) și l-am descris pe Încurcă-lume (mulțumesc lui Cosmin pentru captură). Și dacă suntem la capitolul tipologii, încep să prind boală mare pe bârfitori și pe supărăcioși. Nu vă așteptați de la mine să vă bag în seamă, că nu-mi faceți mie vreo favoare, ne unește o cauză, poate un hobby, poate vreo cunoștință comună, ăsta nu e un motiv pentru care să meritați mângâiați pe cap.

Mi-am consumat în ultimul an multe din resursele financiare. Mă mai ține încă 2-3 ani și-mi place să cred că-i investesc în mine.

Sexistul din mine a descoperit femei proaste care te încurcă de-aiurea doar pentru că le place de tine, nu de ce faci. Feministul din mine a descoperit că femeile sunt mult mai capabile și de încredere decât bărbații.

E luna mai și nu știu cine merge în cupele europene și cine a retrogradat. Nu știu cine a luat campionatele prin Europa, n-am văzut o poză cu ultrașii mei, sper că sunt tot acolo. Am avut o mare bucurie când mi-a trecut pe la ureche că au ajuns mizeriile alea la pușcărie. Înseamnă că mai există dreptate pe lume.

Vă salută pentru moment un om fericit în supărea lui interioară că nu ies acțiunile, nu sunt informați suficienți oameni, nu există inițiativă civică și alte frământări prostești, dacă stai să te gândești.
FRĂMÂNTAREA FACE UNIREA🙂
Mă apuc să fac conceptul.
Oslo&Stockholm - 32

Lasă un răspuns

