Ce fac vara asta

Posted: 12 Iulie 2014 in La vie en rose
Etichete:, , , , ,

Am întrebat recent pe Facebook ce are de gând fiecare să facă vara asta. Nu mai știu dacă mai țineți minte dar în școală trebuia să facem un gen de compuneri sau măcar o prezentare cu ce am făcut vara care a trecut. Și, alături de psihoza cu ce faci de Revelion, și asta e acolo în top.

Pe Facebook mi s-a răspuns fie tragic(învăț pentru restanțe/muncesc) fie sforăitor (ne batem cu pumnul în piept pentru patrie – vedeți să nu vă doară, poate punem și mâna pe treabă un pic!). Unde s-o fi dus fascinația față de verile de odinioară? Poate a fost în amorțeală din cauza campionatului mondial.
Totuși, întrebarea mea rămâne: CE FACEȚI VARA ASTA?

Eu îmi încep vara la Roma, duminică. Voi participa la conferința organizată de Asociația Dacia și, totoată, sper să găsim împreună cu români de pe cele două maluri de Prut calea cea mai eficientă ca Diaspora să susțină Țara. Va fi ultima mea acțiune ca secretar general al Platformei Unioniste Acțiunea 2012. Au fost 3 ani extraordinari, în care am învățat foarte mult dar totul are un sfârșit.

Revin repede, pentru că de miercuri voi fi în al patrulea tur al Caravanei Tinerilor Moldovei. Vom merge din sat în sat timp de 5 zile, prin localitățile Basarabiei, în raioanele Fălești, Glodeni, Rîșcani, Edineț, Briceni, Dondușeni, Ocnița. De abia aștept să merg din om în om, să cunosc România profundă și să ajung la Artur, în Drepcăuți, raionul Briceni. I-am promis omului că vin la el la țară, să vorbim cu sătenii despre Unire. Și să fiu printre tinerii ăștia frumoși:10527025_701371143233678_584338716_o

Dacă vreți să mergeți și voi, ori veniți în turul ăsta în care merg și eu ori mai aveți doar două șanse, turul 5 și 6. Taxa de participare este de 100 de lei MD (25 de lei românești) și acoperă o parte din mâncare. Cazarea va fi la oamenii pe la care trecem și este gratis, la fel ca și transportul. Toate detaliile și înscrierea sunt aici, cei din România au nevoie de pașaport.

Mai departe, o să pot lucra cu cei selectați să facă internship pentru Unire:

În cadrul programului de internship oferit de Platforma Unionistă Acțiunea 2012 vei învăța să aplici și să demonstrezi tot ceea ce înseamnă cooperare, asumarea responsabilității, luarea de inițiativă, rezolvarea de probleme, gestionarea conflictelor, lucrul în echipă, leadership, buna gestionare a timpului de lucru, etc. Dar și alte lucruri concrete precum: redactarea de documente, scrierea de proiecte, contabilitate primară și gestionarea de fonduri, competențe administrative, organizarea de evenimente.

N-am habar ce fac studenții în vacanță dar dacă vor să se angajeze undeva, cu vreo experiență la activ, ar fi bine să își treacă ceva în CV-ul ăla. Și recomand cu putere munca pentru o cauză reală, nu bla-blauri care nu te învață nimic. Viața nu e numai job, în viață trebuie să știi și să te descurci. Aplicații și detalii aici, pentru cei din afara Bucureștiului, organizația oferă cazare.
Cine nu poate citi textul lung, nu o să lucrați doar în București, ci în mai multe orașe, implementând acțiuni și participând la școli de vară tematice.

Eu, personal, sper ca vara asta să mă mai apuc și de o emisiune la radio, despre care o să vă anunț în foarte scurt timp.
Voi ce planuri aveți?

Lasă un răspuns

