Leoaică tânără iubirea

Posted: 20 Martie 2016 in La vie en rose
Etichete:,

E dimineață și-s în pat cu femeia asta, frumoasă și voluptuoasă, după toate standardele. Parcă-i totul bine dar nu cu mine. Sunt cumva ciung, fără sens, fără rost.

20150207_160759

Am încercat cumva să vorbesc. Nu s-a putut și-am zis să scriu în proză, e puțin mai clar decât în versuri.

Nu mai pot mângâia cum mângâiam eu. Mă simt așa de rușinat. Ea nu știe cum e, deci probabil nu-i lipsește. Dar eu stau în pat și-s consumat de incapacitatea asta a mea să pot oferi iubire, dincolo de sex. În lumea materială e mai ușor: când îmi dai aia, când mergem la munte, când ne mutăm împreună, când facem copiii? Dar nu-mi trebuie lumea materială dacă eu mă uit la mâna mea care refuză să strângă în brațe cum trebuie. E și asta o formă de impotență.

De asta îmi place mie de „popi”. Acolo e mai simplu, ai niște motive care explică că trebuie să iubești, nu s-o iei razna și să te refugiezi în substituturi, în

Cola Light.

Nu avem cum să fugim de cine suntem. Oricât de departe am fugi. Chiar și Cola Light-ul ăla are consecințe și renunțări. Și sufletul meu cu băuturi edulcorate nu prea vrea, nu-i merge. Când stau singur în pat dimineața devreme asta, eu cu mine, mă doare cel mai tare: că nu pot să mă prefac că iubesc. Că nu simt.

Nu merge cu jumătăți de măsură oricât de tare ne-am pune asta în minte. Contrazi-mă dacă poți. Dar nu poți, pentru că o știu și eu, o știi și tu, o știe toată lumea în subconștient:

Era un prieten trecut printr-un divorț dureros și, mort de beat, epocal, urla la noi: Băăăă, care aveți iubite, respectați-le, iubiți-le. Băăăă!

Saman / Saruman / Sauron

 

Lasă un răspuns

